donderdag, januari 01, 2009

Tot ziens 2008

Gisteren was ik weer jarig. En dat betekent dat er weer een jaar voorbij is en afgesloten kon worden. Aangezien 2008 voor mij geen leuk jaar was, ben ik blij dat deze voorbij is. Het was namelijk voornamelijk ellende waar ik het verder op mijn blog niet over zal gaan hebben.

De laatste paar dagen waren in ieder geval wel heel erg geslaagd en hopelijk zegt dat iets over het komende jaar. De Kerstdagen waren in vergelijking met vorig jaar gezellig en knus en voor het weekeinde erna was ik uitgenodigd door een vriendin om langs te komen voor een LAN-party. Daar ben ik dus afgelopen weekeinde geweest van Zaterdag tot en met Maandag. En heb er oude bekenden gezien en enkele nieuwe mensen ontmoet. Tevens natuurlijk games gespeeld. En wel enkele PC games (Call of Duty 2, Trackmania United Forever, Worms World Party en Serious Sam 2), paar PlayStation2 games (Mortal Kombat Deception, Worms Blast, Virtua Fighter 4 Evolution en We Love Katamari) en op de Xbox360 Fable II. Al met al erg geslaagd. Tevens kreeg ik van deze vriendin alvast twee cadeautjes voor mijn verjaardag. Een mooi boek en een persoonlijk cadeautje door haar zelf gemaakt. Met beiden ben ik erg blij.

Na een gewoon dagje was ik dan al jarig en mijn verjaardag was rustig. Geen bezoek, alleen familie, en dat zijn er niet veel. Ben wel door een enkeling gebeld en heb later op de avond wat SMSjes gehad met daarin ook meteen de beste wensen voor 2009. En wat ik die dag als cadeaus had? Twee boeken en wat geld.

Als laatste in deze blogpost wil ik de mensen die in het afgelopen jaar mijn jaar ietsjes hebben weten op te vrolijken bedanken. Ik waardeer dit namelijk heel erg en hoop het ooit terug te kunnen doen. Maar tot die tijd wens ik jullie in ieder geval heel veel goeds toe in dit nieuwe jaar. Want jullie zijn helemaal geweldig (maar dat wisten jullie natuurlijk al ;)). *Knuffel*

3 opmerkingen:

Unknown zei

Whiii dan maar hopen dat het volgende jaar veel moois brengt! :D

Anoniem zei

Hetzelfde ^____^
Ik hoop voor jou heel veel knuffels dit jaar, heel veel vriendschap en heel veel fijne momenten. :)
Khoop dat de fijne momenten in 2009 overheersen en dat je je gaat afvragen wat er in 2008 is misgegaan omdat je in 2009 zo hard ass gaat kicken.
Go get em', tiger! ^____^

Ysgrublaidd zei

Dank jullie wel :)