vrijdag, januari 23, 2009

DeviantART

Sinds vandaag heb ik ook een profiel op DeviantART. Deze is hier te vinden. Ik zal tevens een linkje plaatsen in het linklijstje die zich hier links bevindt.

Waarom een DeviantART profiel? Geen idee. Deels om makkelijker mensen te kunnen volgen die op DeviantART zitten. Deels om eventuele favorieten te bewaren. Deels om mezelf meer aan te sporen wat creatieve dingen te maken. Wat waarschijnlijk neer komt op meer geschreven stukken van mijn kant. Denk aan verhaaltjes en gedichten. Misschien dat ik in de toekomst ook eens wat ga doen aangaande fotografie en wie weet pak ik het tekenen ooit wel weer eens op. Op dit moment staat er dus niet veel meer dan twee gedichten die ik ook al wel op deze blog heb geplaatst.

Mocht je ook een DeviantART profiel hebben, laat dat dan even weten en voeg me gerust toe. ;)

EDIT: Aangezien ik de link nergens echt goed vond passen heb ik de titel van de kop "Lijstjes" verandert in "Persoonlijke links". Hierdoor vond ik tevens dat mijn Johari en Nohari links daar ook wel prima onder pasten. Dus die heb ik naast mijn DeviantART profiel link ook daar onder geplaatst.

Geen opmerkingen: