woensdag, januari 14, 2009

Kerstprijsvraagveiling 2008

De afgelopen 4 jaar kwam Fok!Games aan het einde van het jaar met een kerstprijsvraag. Ook dit jaar was er dus weer één. Ik had nummer 2 en 3 meegemaakt en ook dit keer (de 4de) heb ik mee gedaan.

Even voor de statistiek:
2006 - 245 punten
2007 - 252 punten
2008 - 221 punten

Zoals je kunt zien heb ik dit jaar minder punten verdient. Dit komt omdat ik dit jaar veel minder tijd en zin had voor de vragen en opdrachten. De vragen en de logo's heb ik op een enkeling na wel gevonden en ingestuurd. Echter, de opdrachten heb ik dit jaar (op de eerste opdracht na) helemaal links laten liggen. Dus ik vind het nog knap dat ik 221 punten heb weten te bemachtigen.

Nu is het wachten nog op de veiling, waar de punten in gezet kunnen worden. Zoals het er nu uitziet zal dat snel beginnen en dan maar kijken wat ik weet te winnen. :P

Geen opmerkingen: