donderdag, januari 08, 2009

Nieuw: Poll

Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn blog aangevuld met een Poll blokje (voor hen die het niet zien... links bovenaan in de sidebar onder het kopje Poll). Dit omdat ik af en toe toch wel nieuwsgierig ben naar wat jullie vinden.

Aangezien het poll-systeem van Blogger niet wilde werken heb ik de aangeboden poll service van Bravenet gebruikt. Deze aangepast naar de stijl van mijn blog en zie daar, een poll is geboren (jammer alleen van de reclame, dat je de tekst "View Stats" niet kunt aanpassen en dat je bij het bekijken van de resultaten naar hun site wordt gestuurd).

Ik heb hem nu voor de duidelijkheid bovenaan gezet... maar ben van plan deze binnenkort iets lager te zetten.

Laat gerust weten wat jullie ervan vinden. :)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je had ook nog twee tussen opties kunnen doen:
eigenlijk zat ik tussen genoeg en te weinig in.

Ysgrublaidd zei

Nou, dat had gekund. Ik wil echter de mensen die keuze niet geven. :P Omdat ik wil weten waar het vooral naar toe neigt.