zondag, augustus 26, 2007

Als je wint...

Vorige week kwamen enkele vrienden er achter dat ik alleen thuis was. En twee daarvan vroegen afzonderlijk van elkaar of ze dan niet een keer langs konden komen, aangezien het toch vakantie is. Nu ben ik de kwaadste niet, dus heb ik ze gevraagd om niet voor woensdag langs te komen aangezien ik het nog druk had. Ze stelde dus voor om vrijdag langs te komen. Tevens dacht ik: "Als ik toch mensen uitnodig, dan kan ik er net zo goed wat meer uitnodigen". Dus dat heb ik toen ook maar gedaan. Enkele konden niet, wat ik wel heel erg jammer vond, maar vrijdag had ik dus vijf personen extra in huis. Waarvan er twee die avond weer vertrokken richting huis en de andere drie bleven overnachten.

Het waren twee leuke dagen. Veel gepraat en gelach... en ik had tevens mijn Nintendo GameCube neergezet met de drie Bongo's en Donkey Konga 1 en 2, waar toch redelijk mee gespeeld is. Ik heb later zelfs mijn drie normale controlers opgehaald en is er Mario Kart Double Dash gespeeld. Ook de Nintendo Wii werd gretig uitgetest met Wii Sport.

De eerste dag had ik eten en drinken genoeg gehaald dus dat leverde weinig problemen op. Ik had er echter niet op gerekend dat de groep die bleef slapen ook zaterdag avond rond het eten er nog zou zijn. Wat ik trouwens totaal niet erg vond. Dus zijn er twee daarvan richting de supermarkt om de hoek gelopen. Die was echter al dicht, dus moest er wat anders verzonnen worden. Uiteindelijk kwam het qua eten wel goed, al kon het geen netjes samengesteld etentje worden genoemd.

Voor mijn gevoel waren de twee dagen zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar. Echter zal dat vermoedelijk moeten wachten tot ik een eigen woning heb en hopelijk wat minder ver in het Noorden woon.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha, en gezellig was het zeker! :D

Ysgrublaidd zei

Altijd fijn om te horen. :)

Unknown zei

Ik heb vrijdag een leuke dag gehad. Je bent toch niet meer boos over de knooflooksaus? ;)

Ysgrublaidd zei

Goed om te horen Midwinter. En whahahahaha, ik was niet boos joh. Vond het eerder erg grappig. Volgens mij zat je er zelf meer mee dan de rest. ;)

Kavash zei

Ik heb me ook prima geamuseerd :) Volgende keer alleen inderdaad wat dichterbij :D

Ysgrublaidd zei

Whahahaha, weet je ook eens hoe het voor mij steeds is. ;)