maandag, augustus 06, 2007

Logo

Zoals je misschien al is opgevallen heb ik in plaats van de simpele blogtitel nu een logo plus de blogtitel. Echter niet meer in een simpel lettertype, maar wat kunstzinniger. Tevens heb ik het zelfde logo plus lettertype doorgevoerd in mijn gastenboek. Hiermee heb ik het probleem hopelijk opgelost dat de tekst in mijn gastenboek niet meer goed te lezen viel en ben ik weer een stapje verder om beide aan elkaar passend te maken.

Het teken in het logo is een wat gekleurdere versie van het symbool van de Time Lords uit de Dr. Who serie. Of eigenlijk van de fictieve planeet Gallifrey waar de Time Lords vandaan komen. Aangezien mijn blog een soort van tijdfles is (zoals je uit de titel kunt opmaken) en fantasy/SF toch bij mijn leven hoort, leek dit mij wel een leuke om te gebruiken voor mijn blog. Als je naar het logo kijkt dan kun je aan de ene kant een soort van zandloper ontdekken en aan de andere kant een rechtopstaand oneindigteken (wat normaal zeg maar een liggende 8 is). Oftewel een soort van oneindige zandlopen.

Geen opmerkingen: