dinsdag, augustus 21, 2007

Rocken

Vorige week donderdag een bestelling geplaatst bij Bol. Dit omdat deze een leuke aanbieding had en ik nog wat andere artikelen wilde bestellen. Eén artikel binnen mijn bestelling was Guitar Hero II voor de PlayStation2. Er stond bij dat dat artikel, indien voor 21:00 besteld, de volgende dag binnen zou zijn. Nou, dat was dus niet het geval. Kreeg wel het standaard mailtje dat het verzonden was op vrijdag, echter op zaterdag was het er nog niet. Al kwam TNT wel met een pakketje. Een erg klein pakketje, dus ik was even bang dat ze alleen het spel hadden verzonden, zonder de bijbehorende gitaar. Het was gelukkig één van de andere bestelde artikelen. Het boek Pont du Gard van Helena Rentmeester, die tevens een lid is van Aeon. :D En daar stond dus 2 werkdagen voor bij Bol. Het mailtje van verzending kreeg ik zelfs pas maandag.

Ik had de hoop al bijna opgegeven dat Guitar Hero II aan zou komen en stond bijna op het punt om Bol te gaan bellen. Tot ik het busje van de TNT weer voor de deur zag staan. Het was dezelfde chagrijnige bezorger als de zaterdag ervoor. Maar goed, ditmaal had hij een groter pakketje bij zich. En ja hoor, het was Guitar Hero II.

Het ziet er allemaal erg goed uit, maar heb op dit moment nog geen tijd om het uit te testen (waarom konden ze het nou niet gewoon afgelopen vrijdag bezorgen). Hopelijk later deze week wel. Hier onder in ieder geval een foto van de gitaar, doos en spel en mijn andere game console instrumenten (drie bongo's) + de bijbehorende dozen en spellen. Dat velletje onder de nek van de gitaar is trouwens een stickervel waarmee de gitaar op te vrolijken is. Niet dat ik dat ga gebruiken.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

3 sets bongo's?? En ik vond 1 set al een ruimte-inbeslagnemer!

Ysgrublaidd zei

Het neemt inderdaad wat ruimte in beslag. Maar het is zo tof met meerdere personen om te doen. Het plezier maakt het ruimte gebruik meer dan goed.