donderdag, augustus 16, 2007

Vertrouwen

Gisteren was ik lekker aan het internetten met mijn Laser muis van Trust. De Wireles Laser Mouse MI-7500X om precies te zijn. En toen... toen ging hij vreemd doen. Nou dacht ik eerst dat de batterijen op waren en deze dus opgeladen moesten worden. Dus ik laat ze netjes op. Toen deze vol waren deed de muis echter nog niks. Tenminste, de knoppen deden het nog wel maar er kwam geen beweging in de muispijl op het scherm.

In eerste instantie dacht ik dat er een vuiltje zat voor de laser. Dus heb met een wattenstokje en wat alcohol het kunststof schermpje ervoor schoon gemaakt. Hielp echter ook niks, want de muispijl bleef doods op dezelfde plek zitten. Ik vermoed dus dat de laser kapot is.

Ik ben daarna maar op zoek gegaan naar de bon en heb had deze al vrij snel gevonden. Aangezien ik vandaag toch naar de Macro wilde, en ik daar de muis gekocht heb, kon ik deze meteen even bij de infobalie neer leggen. Deze waren zo vriendelijk om hem om te wisselen voor één die nieuw was. Dus deze staat nu op te laden en ik gok dat deze het wel zal doen. Hopelijk blijft deze langer leven dan de drie maanden die de eerste heeft volgehouden.

Waarom de producent van die apparaten voor de naam Trust heeft gekozen, is mij een raadsel. Want echt te vertrouwen zijn die dingen niet. Het is dat deze muis niet al te duur was en dat ik hem zonder problemen kon omruilen (mocht hij weer stuk gaan dan kies ik voor geld terug), maar anders dan had ik toch liever voor een ander merk gegaan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Trust, ja leuk merk. Er zijn bij hun 2 mogenlijkheden. Of het product is in no-time stuk of het gaat eeuwig mee. Je moet maar mazzel hebben. Gelukkig hebben ze wel goede garantie.

Ysgrublaidd zei

Geen idee of de garantie van Trust goed is. De Macro wisselde het in ieder geval zonder problemen in. Nu maar hopen dat deze het langer uithoud.