dinsdag, september 04, 2007

Zwartheid

In de vorige post had ik al verteld dat er enkele vrienden waren langs geweest. Nou wil het geval dat ik die dag al het gevoel had dat ik enkele pitabroodjes miste. Ik dacht dus dat dat puur aan mij lag en dat de broodjes er gewoon snel doorheen gingen.

Vandaag maakte ik echter weer een keer gebruik van het oven gedeelte van het huiselijke kookapparaat, want ik wilde een pizza warm maken. Op het moment dat ik de pizza er uithaalde merkte ik dat deze ergens op had gestaan. Het bleek een schaal te zijn met daarop vijf ronde zwarte schijfjes. Dus daar waren de vermiste pitabroodjes. Wat ik nog het vreemdste vind is dat het geen rare rooklucht heeft opgeleverd. Als dat wel zo was geweest dan had ik het wel eerder ontdekt namelijk. Gelukkig ook dat er niks ernstigs is gebeurd zoals brand.

Hieronder in ieder geval een foto van de zwarte schijfjes. Bedenk even dat er normaal net vijf pitabroodjes op de plaat passen. Oftewel ze waren naast het zwart worden heel erg gekrompen in de over.

Geen opmerkingen: