woensdag, maart 04, 2009

Kerstprijsvraagveiling 2008 4

Ik had beloofd dat ik een foto zou posten als ik al mijn gewonnen kerstprijsvraag prijzen binnen zou hebben. Gisteren was het dus zover, het tweede post-pakketje kwam binnen. Dus hier is de foto. :)



Ik ben natuurlijk erg blij met al die gratis spullen. Maar er is toch een klein dingetje waar ik niet zo blij mee ben. Het doosje van de PSP game Star Wars renegade Squadron is kapot. Er zit een scheur in die 1/3 van het hoesje beslaat. Geen idee hoe dat is gebeurd, maar waarschijnlijk door de post. Ik heb er meteen een berichtje op Fok!games over gemaakt... en hun reactie was dat ze gaan proberen een nieuw PSP hoesje voor me te regelen... en wanneer ze die hebben sturen ze me die na. Oftewel het is weer afwachten geblazen. Ach tja, de game is in ieder geval nog wel in goede staat. :)

Geen opmerkingen: