dinsdag, maart 17, 2009

Afgelopen weekend

Het voorbije weekeinde was aardig vol geboekt. Zo ben ik zaterdag naar Oldenburg geweest... Duitsland dus. Het was weer erg leuk. Weer een paar games op de kop weten te tikken (had voor die dag wat geld gekregen) namelijk, Dreamfall: The Longest Journey, Black Buccanneer, Universe at War en Amiga Classix Gold II allemaal voor de PC en Guitar Hero On Tour Decades voor de NintendoDS.

Dreamfall moest ik gewoon een keer in mijn bezit hebben. Nadat ik zo genoten heb van The Longest Journey. De andere drie PC games waren gewoon zeer goedkoop 2 keer 2,99 en 1 keer 2,49. Guitar Hero On Tour vond ik erg goed en Decades, het vervolg, kon ik niet laten liggen voor 25 euro. En dat was dus inclusief Guitar Grip.

Tevens nog wat tijdschriften gehaald met wat gratis volledige games. Voor de zeehonden collectie ook nog een leuk item gekocht. Verder nog twee flessen mede met kers gekregen en twee leuke porseleinen konijntjes voor Pasen. Al met al een zeer geslaagd dagje. :D

De konijntjes

Op zondag naar mijn oma geweest. Op zo'n dag is er jammer genoeg niks te beleven in de stad, dus heb die dag lekker zitten lezen. Zo heb ik "De vertelsels van Baker de Bard" van J.K. Rowling gelezen en ben ik tot over de helft van "Een tafel vol Vlinders" van Tim Krabbé gekomen. Binnenkort meer over deze boeken.

Tot dus ver mijn weekeinde, wat dus voor een groot deel bestond uit autorijden. Want zowel naar Oldenburg als naar mijn oma rijden kost toch twee uur heen en twee uur terug. Maar dat hebben we er wel voor over. :P

Geen opmerkingen: