dinsdag, februari 17, 2009

Nu ook in het Engels

De laatste tijd zie ik steeds vaker dat er non-Nederlandstalige mijn blog bezoeken. En dus heb ik vandaag maar besloten ook een Engelse versie van mijn blog te maken. Ik ga dat niet met terugwerkende kracht overgooien. Dat betekent dat wat ik de afgelopen 4 jaar hier heb neer geschreven niet in het Engels op die andere pagina terecht zal komen. Daarnaast zullen, denk ik, niet alle berichten die ik in de toekomst op de Nederlandstalige blog neerzet ook op de Engelstalige terecht komen en misschien andersom ook wel. Waarschijnlijk zal ik het niet eens 1-op-1 vertalen al zal de grote lijn per post wel redelijk hetzelfde zijn.

Voorlopig ben ik nog niet helemaal klaar met de Engelstalige versie (zo mist er nog een taalkeuze plaatje met link), maar wie geïnteresseerd is kan hier alvast een kijken nemen.

Geen opmerkingen: