zondag, februari 22, 2009

Nieuwe Lily Allen

Vorige week wist ik een kopie te bemachtigen van de nieuwe cd van Lily Allen, It's not me, it's you. Ik ben een grote fan van haar eerste album Alright, still. Als eerste dacht ik dat het eerste album beter was dan haar nieuwe. Maar na een paar keer met wat meer aandacht ernaar te hebben geluisterd moet ik zeggen: deze nieuwe is toch een klein beetje beter.

Het gaat meer richting Pop dan haar eerste... Met iets meer een electro-geluid erin (ik mis haar Ska invloeden)... Maar de lyrics zijn over het algemeen beter. Waarschijnlijk door alle shit die ze heeft doorgemaakt. Geruis van hart, miskraam, beƫindiging van relatie met haar friend enz.

Hier een youtube film van haar eerste videoclip van haar nieuwe album.


Het is niet mijn favoriete nummer van de cd, maar het is wel een aardig voorbeeld van welke kant Lily Allen op is gegaan met haar muziek.

En hier een klein extraatje. Een cover van Britney's Womenizer, maar dan beter. :P

Geen opmerkingen: