dinsdag, juni 03, 2008

Twitter

Na het hier en daar tegen te zijn gekomen, heb ik gisteren maar besloten een Twitter profiel aan te maken. Dit omdat ik toch wel af en toe wat gedachten heb die wat te kort zijn voor een blogpost maar die ik wel graag wil delen. Tevens lijkt het me wel interessant om andere mensen op een dergelijk niveau te kunnen volgen.

Je kunt deze koste gedachten van me dus nu vinden op Twitter, maar tevens zit ik nog te puzzelen hoe ik de laatste van die gedachtes op mijn blog kan krijgen. Twitters zelf bied de mogelijkheid van zogenaamde Badges waarvan er op dit moment twee in de linkerkolom hier te vinden zijn.

De eerste staat vlak onder het kopje Over mij. Het stukje met als kop Twitter denkraam. Een titel die mij wel toepasselijk leek. Denkraam komt trouwens uit de Olivier B. Bommel boeken en een raam is net als een fles van glas. Echter vind ik de weergave niet zo heel erg mooi.

De tweede staat onder mijn Xbox360 badge. Deze ziet er volgens mij wel mooier uit, maar werkt zover ik het kan testen alleen in IE en niet in Firefox. En aangezien ik Firefox gebruik, en volgens mij ook het grootste gedeelte van de bezoekers van deze blog, vind ik dit nogal vervelend.

Ik ben dus nog steeds aan het uitzoeken of er betere mogelijkheden zijn... maar tot die tijd laat ik deze dus even staan. Laat vooral even in een reactie merken wat jullie ervan vinden. :)

1 opmerking:

Anoniem zei

De tweede is flash dus ik stem voor de eerste!