donderdag, juni 05, 2008

Twitter 2

Na wat gepruts en gezoek heb ik nog een derde variant twitter badge gevonden. En wel hier. Het is eigenlijk een aanpassing op de standaard HTML twitter badge van Twitter.com zelf.

Na de plaatjes verandert te hebben (qua kleur en formaat) en voor een klein deel de code was ik nog niet geheel tevreden. De verschillende berichtjes zaten namelijk, net als bij het origineel, nog steeds dicht op elkaar. Zelf kwam ik daar na veel zoeken niet uit. Maar gelukkig wist een vriend van me (Kasper nogmaals bedankt daarvoor) er met wat extra codering voor te zorgen dat de berichtjes gescheiden worden door hokjes. Dit maakt het er in ieder geval al een stuk overzichtelijker op.

Toch ben ik persoonlijk nog niet helemaal tevreden, maar deze variant voldoet tenminste aan de belangrijkste eisen. Daarom heb ik de andere twee van mijn blog afgehaald. Nu maar hopen dat twitter een leuke aanvulling is op mijn blog.

1 opmerking:

Unknown zei

Geen probleem.