maandag, juni 16, 2008

Facebook

Na Hyves, Hi5 en Orcut heb ik nu ook een profiel aangemaakt op Facebook. De link naar mijn profiel daar heb ik links onder het kopje Netwerken toegevoegd. Het zal de oplettende lezer misschien opvallen dat onder dat kopje Netwerken geen Orcut staat. Dit komt omdat ik het niet voor elkaar krijg om naar mijn profiel op Orcut te verwijzen. Ik heb daar dus wel een profiel... maar die zul je moeten opzoeken als je me daar wilt toevoegen.

Waarom een profiel op Facebook na al die andere profielen? Tja, ik merk dat enkele mensen die ik ken daar ook opzitten... en dat sommige daar erg enthousiast over zijn. Het is eigenlijk een soort van Hyves, maar dan een stuk uitgebreider. Betekent wel dat je meer moet instellen enzo. Dus ik heb nog niet echt een duidelijke mening over of dit nu wel beter is. Tijd zal het leren.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Nooo, geen facebook... :( Hyves is beter! :P

Ysgrublaidd zei

Ben er nog steeds niet helemaal uit. Ik vind de mogelijkheden bij Facebook een stuk uitgebreider. Al kan dat ook leiden tot een overvloed aan informatie. En Hyves heeft dan weer een beter groepen systeem (kan ik bij Facebook namelijk niet vinden, al schijnt dat er dus wel te zijn). Tot nog toe vind ik beiden wel interessant.