woensdag, februari 06, 2008

Zeehondjes

Nederlanders staan bekend om hun verzameldrift. Voor wie anders zijn al die spaarkaarten en spaarsystemen bedacht. Al als kind word je er mee dood gegooid. En hierdoor beginnen veel kinderen al op vroege leeftijd poppetjes en dingetjes te verzamelen van een favoriet diertje. Bijvoorbeeld kikkertjes, varkentjes of paardjes. Zelf wilde ik destijds, voor mijn gevoel dan, wat anders. Wat me uiteindelijk bracht op zeehonden. Oké, dit klinkt misschien niet zo heel apart... maar het is wel een diertjes dat, in vergelijking met de kikker, het varken of het paard, toch iets moeilijker te vinden valt.

Mijn collectie is al een aardig verzameling geworden zo over de tijd. Al ga ik er geen foto's van laten zien. Dit omdat de verzameling groten deels ineen kast staan met een spiegel erachter en ik niet sta te popelen mezelf hier neer te zetten. :P Misschien dat die foto's er ooit komen als ik die boel weer eens moet schoonmaken of zo en de boel dus niet in de kast staat.

Toch wilde ik jullie de volgende beeldjes niet behouden. Deze heb ik begin deze week van mijn moeder gekregen. Ze hadden in de winkel nog veel meer... maar je moet toch ergens een grens trekken (jammer genoeg :P).

(Klikbaar voor grotere versie)

Geen opmerkingen: