zondag, februari 03, 2008

Kerstprijsvraagveiling 2007 2

De kerstprijsvraagveiling van Fok!games is alweer bijna voorbij. En met mijn 252 behaalde punten heb ik weer wat aardige dingetjes weten te bemachtigen. Aangezien ik met mijn laatste 4 puntjes toch niks meer kan winnen zet ik hier alvast neer wat ik gewonnen heb met het aantal punten dat ik ervoor heb uitgegeven.
- [GBA] Curious George (35 punten)
- [360] Blue Dragon (135 punten)
- [PC] Kings Quest Collection (62 punten)
- Conan Soundtrack (16 punten)

Van Blue Dragon waren er nog twee exemplaren in de veiling. Deze gingen weg voor 171 en de ander staat al op 224 punten. Dus die heb ik met redelijk weinig punten weten te bemachtigen.
Van de Conan Soundtrack was er ook nog een extra exemplaar. Deze ging weg voor 26. Dus ook daar heb ik geen slechte deal gesloten. Zowel Curious George en Kings Quest Collection stonden er maar éénmaal in. Al zou ik de Kings Quest Collection kunnen vergelijken met Space Quest Collection (42 punten), Police Quest Collection (67 punten) en wellicht Leisure Suit Larry Collection (81 punten).

Vooral met Blue Dragon ben ik blij. Al is het nog even afwachten in welke vorm deze binnenkomt. Dit omdat het gaat om een promo versie. Dus is het afwachten of daar een boekje en/of hoesje bij zit. Het spel is in ieder geval een complete versie. Dus het zal de pret niet al te ver omlaag halen als er geen boekje en/of hoesje bij zit.

Ik ben er in ieder geval tevreden mee. Het wachten is nu op het binnenkomen van het pakketje. Al zal dat wel nog een tijdje duren. Want ze moeten alles nog per lid verpakken en verzenden. En dit duurde vorig jaar ook wel een paar weken. Mij hoor je in ieder geval niet klagen. Want het is al een wonder dat ze dat geheel gratis doen.

Geen opmerkingen: