woensdag, februari 27, 2008

Tijd doden.

Gisteren had ik wat tijd te doden, omdat ik moest wachten tot mijn vader uit het revalidatiecentrum ontslagen werd. Dus ben ik maar naar Drachten gegaan. Even de winkels langs en mogelijk leesvoer kopen omdat ik de tijd niet alleen door zou kunnen komen met alleen winkelen in Drachten. Dus heb ik maar één van de grotere videogames bladen van Nederland gekocht en de graphic novel Anita Blake Vampierjager ~ Dodenjacht (waar ik binnenkort meer over wil gaan vertellen).

Tevens kwam er een mevrouw naar me toe met de vraag of ze iets mocht vragen. Ik was niet zo lullig om te zeggen dat ze net al een vraag had gesteld... maar riep in plaats daarvan: Dat ligt aan de vraag. Goed, mevrouw wilde weten of ik mee wilde doen met een consumenten onderzoek van een bekende notenboer. Aangezien ik nog niks gegeten had en toch tijd over had, ben ik maar zo vriendelijk geweest om aan dat onderzoek mee te doen. Dus na wat nootjes proberen en een vragenlijst in te vullen werd ik vriendelijk bedankt... en mocht ik nog een rolletje snoep uitkiezen. Dat ik natuurlijk als Nederlander zijnde aannam. Mevrouw blij en ik weer wat minder tijd om te verdoen en een rolletje eten rijker.

Ik had niet direct zin om terug te rijden naar het revalidatie centrum en aangezien ik nog parkeertijd over had, heb ik maar besloten alvast het videogames blad te gaan lezen. Na enkele bladzijden kwam ik een bericht tegen dat ik met de advertentie op de achterkant van het blad een gratis Lost Odyssey bandana kon ophalen bij één van de grotere mediafirma's. Het toeval wil dat deze ook in Drachten een vestiging hebben, dus daar maar even nog naar toe gelopen (tja, Nederlander hè). En ja hoor, na vertoon van de advertentie kreeg ik de bandana mee. Heb ik toch maar mooi weer een game goodie weten te bemachtigen. Hieronder een foto van de bandana en aangezien ik niet zelf met mijn hoofd op het net wil, is een witte bal de pineut (zal die vast niet erg vinden). Let vooral ook op de groene en grijze kleine vlekjes die weergeven op welke videogame console het spel Lost Odyssey te spelen is. Mooi die kleine details. :P

(Klikbaar voor grotere versie)

Geen opmerkingen: