maandag, juni 25, 2007

Karretjes

Goed, ik had laatst ongeveer belooft dat ik wat foto's zou posten aangaande het dorspfeest. Dus bij deze enkele foto's van de versierde wagens.

Om te beginnen natuurlijk de kar van de Drumband en Lyrakorps. We willen graag nieuwe leden erbij krijgen dus vandaar de poppen met vraagtekens.


Oké, de volgende foto is niet echt gelukt. Zoals het met wel meer het geval zal zijn. Ik heb echter de foto's niet zelf genomen, dus mij valt niets te verwijten :P. Op deze foto valt de kar te zien aangaande The Addams Family. Een erg mooie kar. Jammer dat deze er niet goed opstaat dus.


Hier een trekker als paard met een koets erachter. Niet heel erg origineel maar wel kunstig gemaakt op zich.


Een kar met als thema de gevangenis. Leuk hoor zo'n kooitje.


En natuurlijk is dat gevangenisje snel vol. Ik bedoel, wat wil je ook met Lucky Luke erbij. Sneller dan zijn eigen schaduw. Leuk ook dat de boeven dus buiten de gevangenis in geel/zwart lopen en in de gevangenis wit/zwart :P. Rattaplan pak ze.


Naar mijn weten was er dit jaar geen zigeunerwagen, echter wel een p.i.m.p. bak. En damn, wat een olielucht kwam daar vanaf zeg. Stoer toch zo'n rookmachine onder de wagen. Lekker rappen weet je, maar zwart waren ze dan weer niet.


Ook het lugubere van mensen kwam dit jaar weer boven. Bijvoorbeeld in de vorm van de wagen hieronder. Een smakelijk hoofdgerecht. De koppen zijn denk ik toch wel te zien ;). Dus puzzel de clou maar zelf even uit.


Tot dus ver de foto's van het dorpsfeest. Zo heb ik die belofte ook weer waar gemaakt ;).

Geen opmerkingen: