zondag, juni 24, 2007

Nachtelijke sms'jes

Goed, door het dorpsfeest kon ik niet naar een meeting van Aeon. Wat ik dus heel erg jammer vond, maar goed, andere verplichtingen. Rond half 2 's nachts (zo net dus) ben ik dus gemobt door wat Aeon leden die er dus wel naar toe zijn gegaan. Gelukkig voor hen dat ik nog niet sliep. Al kennen sommige mij goed genoeg om te weten dat ik niet zo heel vroeg mijn bedje in duik. Hieronder even de sms'jes die ik zoal ontvangen heb. De namen heb ik er even uitgehaald en wat kleine aanpassingen qua spelling (die sms-taal toch ook).

Hoi Ys, er is niet veel aan zonder jou
Ik ken deze persoon dus nog niet IRL en op Aeon heeft deze beste kerel ook nog niet veel gepost. Het is dat ik zijn huidige vriendin graag mag :P.

Hey Ys! We missen je! X
Van de eerder genoemde vriendin. En ahhhhh wat lief een kusje.

Hoi Ys, waar blijf je? We wachten nog steeds op onze mystery guest :P Serieus: ze missen je!
Dat mystery guest is dus een inside joke aangaande de vorige meer. Waar ik dus toevallig toch op de stoep stond. Nou ja, toevallig. Het was bij de gastvrouw bekend :P. Wat toevallig die vorige genoemde vriendin was.

We missen je! Kom's naar Rotterdam! Groetjes, ***
Tuurlijk, Rotterdam... dat is ook direct om de hoek voor mij. Sorry, maar nee. Niet dit keer in ieder geval. Volgende keer beter.

Hey Ys, we missen je gr ***
Goh, en nog één die me mist.

Zeg Ys, waar blijf je nou? Gr ***
En nog één.

Hej Ys... Ze missen je en het is heel raar zonder jou. kus *** en ***
Maar blijkbaar zijn er dus twee dames die mij daar niet misten :P, maar die het wel raar vonden zo zonder mij. Hoe die combinatie zo kon bestaan weet ik tot op heden nog niet. Want reactie op de teruggezonden sms heb ik nog niet ontvangen. Maar hè, van twee dames een kus krijgen maakt natuurlijk wel wat goed :P.

Ik moet zeggen dat het wel grappig en leuk was. Daarnaast gok ik dat mijn mobiele nummer dus bij wat meer mensen plots bekend is. Toch ben ik ook meteen wat nummers rijker :P.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En er was nog wel speciaal cake voor je over gehouden.

Ysgrublaidd zei

Ach, die hou ik dan nog wel van Caro te goed ;)