zaterdag, juni 09, 2007

Spectrobes

Op 19-04-2007 heb ik uit de sterrencatalogus van de Nintendo site de game Spectrobes besteld. Omdat deze maar niet binnen wilde komen, heb ik donderdag avond een email gestuurd naar Nintendo en deze wisten mij gisteren als volgt te beantwoorden:
Beste Nintendo-fan,

Bedankt voor je email. Helaas is er iets misgegaan met de bestelling. Wij zullen het product vandaag nog naar je versturen.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo team
Eigenlijk best wel lullig dat je lang zit te wachten en dat het dan zoiets is als dat de bestelling mis is gegaan. Gelukkig ben ik de kwaadste niet (voornamelijk omdat ik toch geen tijd heb om de game goed te kunnen spelen) en dus heb ik maar geen boze email terug gezonden. Vanochtend lag de game dan toch eindelijk in de brievenbus.


In een envelop met bubbeltjes papier en voor de rest niks. Geen briefje met: "Hier is dan eindelijk je game en sorry voor de vertraging." Nee, helemaal niks noppes nada. Wederom ben ik de kwaadste niet en zal ik ze geen email sturen. Dat heeft waarschijnlijk toch geen zin en ik ben allang blij dat de game nu binnen is. De sterrencatalogus is "gratis". Je krijgt sterren door bepaalde games te kopen of door iedere dag in te loggen op de Nintendo site. Daarin onderscheid Nintendo zich van de concurrenten, die naast het niet weg geven van spaarpunten, ook nog eens duurder zijn. Dus het is sowieso al mooi dat je "gratis" leuke spulletjes kunt verkrijgen. Ik heb in het verleden wel vaker dingen uit de sterrencatalogus besteld en ook toen moest ik vaak lang wachten tot de bestelling binnen kwam. Echter, dat er iets mis is gegaan met de bestelling heb ik nog nooit gehad. Daarentegen waren ze wel heel snel met hun reactie op mijn email. Dus op dat punt moet ik ze toch wel even complimenteren.

Geen opmerkingen: