woensdag, september 06, 2006

Was ik weer

Ja, het is een tijdje geleden dat ik wat gepost heb maar dat had een reden. Ik was namelijk op vakantie. Lekker lui doen en weinig sores aan de kop. Lekker gelezen en wel de volgende boeken:
- Het oude Koninkrijk boek 1 Sabriel ~ Garth Nix
- Het oude Koninkrijk boek 2 Lirael ~ Gart Nix
- Het oude Koninkrijk boek 3 Abhorsen ~ Gart Nix
- Rad des Tijds IV De komst van de Schaduw ~ Robert Jordan

Daarnaast natuurlijk ook zitten gamen.
- Me & My Katamari (PSP)
- LocoRoco (PSP)
- Sims 2 (PSP)
- The Legend of Zelda: Link's Awakening DX (GBC)
- Meteos (NDS)
- Super Monkey Ball Touch & Roll (NDS)
- Tak: The Great Juju Challenge (NDS)

Maar in een vakantie kun je natuurlijk niet alleen zitten lezen en gamen. Dus de omgeving moest ook af en toe worden bekeken. Gezellig naar Würzburg, Bamberg, Kitzingen, Bad Kissingen, Schweinfurt, Rothenburg, Bodenmais en nog veel meer. Beetje eten, beetje drinken, beetje shoppen en het landschap bewonderen.

De vakantie leverde ook wat materiale zaken op. Zo heb ik flink wat boeken (voornamelijk Engels maar ook enkele Duitse) weten te bemachtigen en natuurlijk weer een lading games. In Rothenburg wat leuke kerstspulletjes weten te vinden (drie Duftl rookmannetjes en een Jim Shore kerstman op ijsbeer met pinguin). In Bodenmais (glasstad) een mooie olielamp gekocht. Al met al een geslaagde vakantie.

Na mijn vakantie kwam ik er echter achter dat First-Touch is opgeheven. Erg jammer, maar het geeft wel weer wat meer tijd voor andere dingen. Verder heb ik nog steeds geen cijfer ontvangen voor een studie opdracht en het is nog wel het laatste cijfer dat ik nodig heb. Op een nieuw mailbericht is tot op heden niet gereageerd. Aaaaaaaaaaaaaarg dus.

Afijn, hier laat ik het voor vandaag bij.

Geen opmerkingen: