maandag, september 11, 2006

Eindelijk

Eindelijk... het is zover. Dit jonge mannetje is in het bezit van een Xbox360. Het cijfer voor die laatste opdracht is eindelijk bij mij bekend. Oké, nog niet officieel maar dat mag de pret niet drukken. De docent heeft nog steeds niet gereageerd op de e-mails die ik heb verzonden (mocht u dit lezen meneer, dan bij deze hartelijk bedankt (not)). Echter begon ik het aardig vervelend te vinden dat ik geen bericht kreeg, dus heb ik vandaag het secretariaat van de desbetreffende faculteit richting opgebeeld. De aardige dame wist na wat dingen te hebben gevraagt en wat zoek werk mij te vertellen dat het een 6 is geworden. Misschien niet hoog maar dat maakt mij geen snars uit. Het is een voldoende :D. Oftewel het vak is gehaald :D. En dus mocht ik eindelijk die Xbox360 doos openen :D. Verder kreeg ik ook nog eens de DVD box met alle voorstellingen van Herman Finkers. De lol kan dus niet op.

Verder heb ik vandaag twee afstudeer precentaties gevolgd (want ik moet er 8 volgen om af te studeren). De eerste was erg interessant om naar te luisteren en was wel grappig dat de dame die de presentatie gaf haar familie had uitgenodigd. Wat er dus uiteindelijk op uitkomt dat ik de enige student aanwezig was. De tweede was een stuk drukker met studenten maar die presentatie was zoooooooooooo saai. Verder was de begeleider bij beide afstudeer opdrachten dezelfde. Dus die moest even een opmerking kwijt dat deze al eerder op de dag een handtekening had gezet. Ja sorry hoor, maar ik bedenk dat systeem niet.

Als laatste is het drumband seizoen weer begonnen. Oftewel weer even lekker de frustraties er af geramt :P. Al is één van de leden weer verschrikkelijk aan het zeiken en klagen over de nummers die gespeeld moesten worden. Hopelijk houden we dat niet in dit nieuwe jaar.

Geen opmerkingen: