woensdag, september 13, 2006

Xbox360 gamercard

Omdat ik nog geen goed plekje heb gevonden om deze neer te zetten, doe ik dat voorlopig in een blog entry. Dit is natuurlijk niet echt handig aangezien deze entry over een tijdje niet meer direct zichtbaar is en de gamercard steeds veranderd. Dit omdat in de gamercard wat info te vinden is over wat ik qua games op de Xbox360 heb gedaan. Hopelijk vind ik er in de toekomst een wat beter plekje voor maar tot dan zullen jullie het hiermee moeten doen. De gamercard is trouwens op bepaalde plekken klikbaar.


Tot nog toe staat er niet zo heel veel in. Heb namelijk alleen nog maar The Elder Scrolls 4: Oblivion en Hexic gespeelt. De avatar herkennen sommige misschien wel, voor hen die dat niet doen: het is de hoofdpersoon uit Fable. Een RPG spel voor de Xbox (en PC). Kans bestaat dat ik deze avatar binnenkort verander, maar voorlopig vond ik deze het leukste in de lijst van beschikbare avatars.

Geen opmerkingen: