vrijdag, september 08, 2006

Wijzigingen

Ben weer wat aan het knutselen geweest met de template van de blog en heb dus wat dingen veranderd. Ten eerste kun je nu als bezoeker links een lijstje vinden met links naar blogs van vrienden. Voel jij je ook een vriend en wil je in het lijstje staan? Schroom dan niet om het te vragen (vrienden weten me wel te bereiken buiten deze blog om). Het is dan natuurlijk ook fijn om een linkje terug te krijgen ;).

Als tweede heb ik mijn profiel wat aangepast. Niet dat jullie daar veel aan hebben maar dat gamen, gamen, gamen... was ook wat aan de korte kant en dat begon me dus wat te vervelen.

Als derde is de link naar First-Touch verwijderd. Tja, het bestaat niet meer dus waarom er naar toe linken.

De rest is verder (voorlopig) hetzelfde gebleven. Maar wie weet welke gekte ik in de toekomst in mijn hoofd krijg.

Geen opmerkingen: