vrijdag, september 22, 2006

Laptop

Al sinds mijn terugkomst van vakantie heb ik een probleem met mijn laptop. OP één of andere manier wil de batterij niet meteen opladen. Dit probleem is echter steeds erger geworden. Wat betekend dat de batterij nu niet meer oplaat. Vermoedelijk is de adaptor overleden. Om er zeker van te zijn ben ik van plan morgen naar de winkel toe te gaan waar ik het de laptop destijds gekocht heb. En nu maar hopen dat ik binnenkort mijn laptop weer kan gebruiken. Op het moment type ik dit dus op mijn oude PC. Een oude pentium III bak met Windows 98 (geen SE). Oftewel traag en verschrikkelijk buggie, waardoor het kreng bij bepaalde acties direct vast loopt of the Blue Screen of Death laat zien.

Iets wat ook jammer is is dat ik mijn externe hardeschijf niet op deze oude bak kan zetten. Dit omdat de hardeschijf NTFS geformateerd is en niet FAT32. Oftewel de PC kan er niets vanaf lezen.

Maar wat natuurlijk helemaal vervelend is is dat ik niet kan meedoen aan het preview event van de nieuwe Guild Wars uitbreiding, Nightfall. Balen :P. Nu moet ik helemaal wachten tot de game in Nederland wordt uitgebracht.Ach, dan moet ik me verlopig toch maar vermaken met The Elder Scrolls IV: Oblivion en natuurlijk The Rub Rabbits :D. Zal me vast wel lukken.

Ik vertrouw er gewoon op dat jullie trouwe lezers gewoon voor mij duimen en dat ik weer snel op mijn laptopje kan werken. Maar niet te veel duimen hoor, want ik wil niet op mijn geweten hebben dat jullie blaren krijgen.

Geen opmerkingen: