maandag, december 11, 2006

Tandarts

Yes, weer een keer geen gaatjes.

Nu niet meteen denken dat ik bang ben voor de tandarts, want dat is niet het geval. Krijg je ervan als je het ziet als een noodzakelijk kwaad. Wat moet, dat moet. Hoe rottig het ook is. Toch ben ik altijd wel weer blij (net als ieder ander mens gok ik) dat ik niets had. Nou ja, niets. Niets ernstigs in ieder geval. Alleen maar wat tandsteen, en dat is een klusje van niks voor de tandarts. Dit mannetje kan er dus weer een half jaar tegen aan :P. En ik hoef dus voor die tijd niet terug te komen voor een extra behandeling als het vullen van een gaatje. Je zou bijna willen zeggen: tijd voor een feestje. Alles wat fijn is is toch tijd voor een feestje. Jammer alleen dat een feestje zo duur is. Dus we doen het in dit geval toch maar niet. Maar mocht iemand anders een feestje geven... roep het dan even, want als ik kan ben ik van de partij :P.

Geen opmerkingen: