dinsdag, december 19, 2006

Afstuderen Brink

Gisteren naar een afstudeerpresentatie geweest van een oud-klasgenoot. Erg interessante presentatie en meneer is dan ook geslaagd. Al ben ik niet van plan om net als hem 8 maanden bezig te zijn met mijn opdracht. Hoop toch echt deze na 6 maanden af te kunnen ronden. Vraag blijft echter of dit ook gaat lukken. Ben nu al in mijn zesde week en heb nog steeds geen begeleiders via de studie. Ik ben door de studiecoördinator verwezen naar een docent en deze had na enkele toegezonden mailtjes nog niet gereageerd. Nu wilde het toeval zo zijn dat deze docent de eerste begeleider was van de eerder genoemde oud-klasgenoot. Dus na de presentatie de docent even aangesproken. Wat wil het geval... Er was intern niet bekend of er docenten beschikbaar waren. Dat is deze week pas bekend geworden maar tja, vele docenten hebben vervroegd vakantie (en wij arme studenten maar ploeteren).

Wat ik nu moet doen? Een afspraak maken met de aangesproken docent in de eerste week van Januari. Dan de opdracht bespreken en dan krijg ik hopelijk twee begeleiders toegewezen die mij het beste kunnen helpen met de opdracht. Hoop dat ze blij zullen zijn met waar ik nu mee bezig ben, anders heb ik misschien heel veel werk voor niks gedaan. Ach, voorlopig heb ik er een goed gevoel bij en docenten zijn er om omgepraat te worden :P.

Ik ploeter verlopig tenminste rustig verder en ik zie in Januari wel weer verder.

Geen opmerkingen: