maandag, november 14, 2005

Ditjes en Datjes

Een vriendin van me is dan eindelijk weer eens begonnen aan haar blog na herhaaldelijk aandringen (ach, het leverde tenminste een melding op). Goed zo Aurianne en nu maar regelmatig posten en wanneer stap je over op het Nederlands? ;).

Dan het volgende:
T.a.v. de afgelopen tentamen week heb ik één vak gehaald en wel het vak regeltechniek (wat ik dus echt een klote vak vond) en dat mocht ook wel na drie jaar en twee hertentamens. Het andere vak, genaamd Omgevingsanalyse, heb ik jammer genoeg niet gehaald. Aan de ene kant dus feest aan de andere kant balen.

Mijn humeur was vandaag in ieder geval slecht. Vanacht vaag wakker geworden met de conclussie dat de eerste simptonen van Migraine zich voordeden. Ik was echter te versuft om Imigran in te nemen en dus stond ik vanmorgen een beetje beroerd op (misselijk en zware hoofdpijn). Dat kon ik vandaag dus niet echt gebruiken aangezien het de eerste college week is van deze periode. Wat dus betekend dat ik de eerste colleges van de nieuwe vakken wil volgen om er achter te kunnen komen wat ik van die vakken kan verwachten. Gelukkig had ik vandaag pas om 15:00 college en na rustig opgang te komen en het slikken van een aspirine heb ik dat college ook weer overleeft.

Aangezien ik op maandag avond altijd drummen heb (de ene week lopen we en de andere week heb ik de trommelleerlingen) ben ik er toch maar even heen geweest. Het was deze week namelijk leerlingendag. echter ben ik na het lesgeven naar huis gegaan. Met hoofdpijn tussen allemaal spelende lyra's zitten is niet echt fijn.

Geen opmerkingen: