donderdag, september 01, 2005

Wat zeg je WiFi?

Mijn vader had het geweldige idee opgevat om mijn internet verbinding te kunnen delen doormiddel van een WiFi Router. Lekker draadloos internetten dus. Niets mis mee en ik zag het zelf ook wel zitten. Maandag morgen dus de router geplaatst en geprobeert op internet te komen. Hm, probleempje 1. Of ik met login naam en password even opnieuw bij Chello wil inloggen. Ik dacht geen probleem, ik pak de papieren erbij en gaan met die banaan. Probleem 2: Login naam en password worden niet geaccepteerd en krijg het bericht: login naam of password te vaak foutief ingevoerd. Ik dus UPC bellen (je weet wel van Chello). Ja, sorry we hadden een probleempje met de server vandaag. Ik zal uw login naam en password resetten met de gegevens van uw originele contract. Die had ik dus niet meer en ze zouden de gegevens per brief toezenden. Dat betekend dus 3 dagen wachten. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Verlopig dus weer internet maar voor hoe lang? Tja, misschien weet UPC (of Chello) het antwoord wel. Ik ga het in ieder geval niet vragen.
Morgen maar eens kijken of we het WiFi gedeelte aan de gang kunnen krijgen, eerst bij mezelf en dan bij mijn pa. Zolang mijn internetverbinding maar niet weer vervalt.

Geen opmerkingen: