woensdag, september 07, 2005

PSP

Maandag was een drukke dag, de studie was weer begonnen en rooster zat aardig vol. Kon gelukkig wel twee uurtjes vinden om even de stad Groningen in te gaan. Even kijken of ik een PSP (PlayStation Portable) kon scoren. Via internet was ik erachter gekomen dat deze voor 235 Euro bij de Media Markt te koop was (normaal dus 249). Dus daar maar eerst heen. En wat wil het geluk? Ze hadden er weer net een hele stapel binnen gekregen. Even tesamen met een alleraardigste dame gecontroleerd of er geen dode pixels het scherm ontsierde, om vervolgens nog twee games uit te zoeken. Untold Legend en Medievel Resurrection. Toen weer snel naar de Uni, om daar mijn PSP op internet te registreren voor de gratis UMD disk (format van de PSP) met de Spiderman 2 film. Toen nog één uurtje college (tweede uur maar niet gevolgt) en snel naar huis. Tja, als je een leuk speeltje hebt wil je die als man toch echt gaan uitproberen. 's Avonds had ik weer drummen. Nou ja, drummen. Het was meer praten over hoe de vakantie was dan echt muziek maken. Gelukkig had ik dinsdag en woensdag vrij dus kon ik lekker spelen. Vandaar ook deze late nieuwe post. En daar gaan we weer met gamen.

Geen opmerkingen: