donderdag, september 01, 2005

De dag van vandaag

Vanmorgen dus geprobeerd op internet te komen via de WiFi router. Ging dus weer niet. Dus tot een uur of 2 zitten klooien. Daarna ter ontspanning naar Drachten geweest. Niets gekocht maar wel even lekker staan kijken. Tja, het is nu 1 September 2005. Voor velen niets bijzonders maar voor een gamer als ik wel. Want wat was het vandaag dan voor dag? De launch dag van de PSP (PlayStation Portable) in Europa. Jammer dat het ding zo duur is en ik op het moment platzak ben. Toch zal het beestje vast wel over een tijdje in mijn collectie staan. Wat een juweeltje. In mijn vakantie heb ik er al enkele keren op mogen spelen. Alleen Ridge Racer jammer genoeg maar toch. Grafisch ziet het er zeer zeker goed uit. Qua gameplay is de PSP ook erg goed gebouwd. Enige nadelen vind ik nog steeds dat de laadtijden lang zijn en dat de batterijen niet erg lang mee gaan en dat is toch in mijn ogen toch één van de belangrijkste dingen bij mobiel gamen. Affijn, laat ik dit verhaaltje maar niet te veel naar de game industrie injagen.
Thuis aangekomen wat gegeten bij de buurt Chinees om vervolgens thuis weer het internet te testen en wat wil... Het doet het spontaan. En nog sterker ik schrijf dit stukje op dit moment draadloos :D. De vraag is echter voor hoe lang. We zullen wel zien. Voorlopig ben ik dus weet erg blij (al had het nog beter gekunt als ik de PSP + 1 á 2 games in mijn bezit had mogen krijgen).

Geen opmerkingen: