donderdag, september 15, 2005

Het leven

Het vak waarvoor ik in eerste instantie in de vakantie naar huis zou gaan, voor de her-tentamen, heb ik gehaald met een 6. De opdracht was dus ook voldoende. Feeeeeeeest.

Met de PSP gaat ook alles goed. Speelt erg lekker en de spellen zien er grafisch zeer goed uit. Geluid is ook prima. Verder heb ik er al mee ge-internet via het WiFi netwerk thuis. Ja ja, dat werkt nog steeds. Alleen omdat de PSP om een beveiliging vroeg werkte mijn WiFi niet meer voor mijn laptop (al is dat nu weer opgelost, lees iets verder).

Nu ik dus een WiFi kaart heb voor de laptop en ik 2 tussen uurtjes had op de Uni, heb ik geprobeerd op het Uni Netwerk te komen. Ging dus niet zoals ik wilde en de Helpdesk kon mij na 3 kwartier klooien ook niet helpen. Thuis dus wat zitten prutsen en het bijgeleverde programma bij de WiFi kaart gedeïnstaleerd. Daarna de drivers van de WiFi kaart er opnieuw opgezet en toen werkte alles opeens wel. Tenminste, ik kan nu dus met beveiliging draadloos op het thuis netwerk komen. Grote kans dat het mij op de Uni nu dus ook gaat lukken. We zullen zien.

Verder weinig gebeurd, behalve dat ik weer dure studie boeken moet kopen. :( De eerste al binnen en de andere twee zijn nog steeds in bestelling. En juist de boeken die ik snel nodig heb. Hopelijk zijn ze volgende week binnen.

Geen opmerkingen: