zaterdag, september 24, 2005

Dode pixels?

Lang leven de macht van de consumenten.

Na aandringen van Kassa stelt Sony niet langer een limiet van een minimaal aantal "dode pixels" voor het omruilen van de PlayStation Portable (PSP). Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onderstaande officiƫle verklaring van Sony Computer Entertainment Europe (SCEE). Mocht u toch nog problemen ondervinden met het terugbrengen van uw PSP, neem dan contact op met Sony of neem de betreffende brief mee naar de winkel.

Bron

Niet dat ik last heb van dode of luie pixels op mijn PSP. Ik was wel zo slim om het apparaat eerst in de winkel te testen. Toch vind ik het wel een goede zaak. Mocht er binnen de garantie periode toch een dode of luie pixel op mijn PSP scherm verschijnen dan weet ik in ieder geval dat ik hem kan omruilen.

Geen opmerkingen: