vrijdag, augustus 02, 2013

Land van vrolijkheid

Soms heeft een mens wel eens geluk. Of wordt de mens blij verrast. Dat zorgt er weer voor dat die persoon vrolijk en blij wordt. Happy Happy Joy Joy wel te verstaan (zie ook Ren & Stimpy filmpje later in deze blog en laat de vrolijkheid u overvallen). En laatst had ik ook zo’n momentje. Een klein momentje, maar een mens moet de kleine momentjes ook eren.

Laatst kocht ik namelijk via een webwinkel het boek Joyland geschreven door de auteur Stephen King. Nu is deze voornamelijk in paperback leverbaar, maar bij deze webwinkel was het boek ook voor een paar euro meer te koop als hardcover. Een hardcover is in de collectie toch een stuk fraaier en die paar euro zouden me niet de das om doen. Dus u begrijpt wel dat ik de hardcover versie heb besteld.

Joyland1
Het boek werd netjes bezorgd en ik ben gelijk even gaan bladeren. En tot mijn verrassing zag ik dat het boek genummerd was. Bij de hardcover versie gaat het blijkbaar om een gelimiteerde uitgaven van 1000 exemplaren. En één daarvan is nu in mijn bezit. Namelijk nummertje 537.

Joyland2
Dus naast het plezier dat ik een hardcover versie in mijn collectie kan zetten word het nog een extra Happy Happy Joy Joy omdat het gaat om een gelimiteerde editie. Wat dus echt als een verrassing kwam. Ik ben er erg blij mee in ieder geval.

En zoals eerder belooft hier een Ren en Stimpy filmpje. Geniet er van. Glimlach

 

Geen opmerkingen: