vrijdag, januari 01, 2010

Kerstprijsvraag 2009

De afgelopen week was er op FOK!Games weer een kerstprijsvraag. De afgelopen jaren kon je daarbij vragen beantwoorden en opdrachten verrichtten, om punten te winnen. Die punten kon je dan inzetten op prijzen in een veilingsysteem.

Aan deze prijsvraag heb ik de afgelopen drie jaar meegedaan, en dat was ik dus ook dit jaar weer van plan. Men had op FOK!Games dit jaar echter geen veilingsysteem. Nee, dit jaar kwam er iedere dag twee keer een prijsvraag online met 5 vragen en een logo. Bij de pagina’s met de antwoorden kon je dan een letter vinden en met de eerste letter van het logo vormde die dan een zes-letterig bestaand woord.

Iedere dag werden er dan per prijsvraag prijzenpakketten weggegeven tussen de mensen die het juiste woord gevonden hadden.

Appeltje-eitje dus. En ik heb dan ook zowat elke dag de letters zitten zoeken en de oplossing opgestuurd. En dat heeft me geen windeieren opgeleverd.

Dag 2 heb ik bijvoorbeeld dit pakket gewonnen:
- PSP: Buzz! De slimste van Nederland
- PSP: Monster Hunter Freedom Unite
- Buzz! shirt

En dag 3 won ik daar bovenop ook nog eens dit pakket:
- Wii: Virtua Tennis 2009
- Wii: PDC World Darts Championship 2009
- Virtua Tennis 2009 Sporttas
- Wii Keycord

De kerstprijsvraag was voor mij dus weer een leuk einde van het jaar. Maar velen zaten op FOK!Games alweer te zeuren dat ze het niet eerlijk vonden. Alsof men dat niet deed bij het veilingsysteem. Het is bij mensen ook nooit goed. Nou, ik vond ook dit systeem erg relaxt. Vooral ook omdat het dit jaar veel minder tijd koste (vragen waren makkelijk en de veiling koste ook altijd heel erg veel tijd). Enige nadeel vind ik op dit moment dat de pakketten willekeurig weg gegeven werden. Nu ben ik erg blij met deze twee pakketten, maar er waren ook wel andere pakketten die erg tof waren (en ook bagger pakketten). Tongue out

Het is nu in ieder geval wachten tot de prijzen worden opgestuurd. Al zal dit vast sneller gaan dan voorgaande jaren. Want toen zat er ook nog de tijd van de veiling tussen. Hoe lang het ook mag duren, ik ben er in ieder geval nu al erg blij mee.

Geen opmerkingen: