vrijdag, november 27, 2009

Vandaag compleet

Vandaag was het dan zo ver. De familie van deze generatie in compleet. En een mooi stel is het.

Eerst was daar de grote witte bak genaamd Xbox360 die de tv wat opsierde. Een tijd later kwam het kleine witte boxje genaamd Wii erbij en nu… na weer een hele tijd is nu ook de zwarte PS3 toegevoegd.

Natuurlijk de Slim versie met 250 GB harde-schijf. Ik zat er al een tijdje over te denken om ééntje te kopen. Heb zelfs in Duitsland gekeken of ze daar goedkoper waren. Maar dat mocht dus niet zo wezen. Vandaag zag ik echter op de site van Intertoys dat ze de versie met Uncharted 2 voor 325,- Euro verkochten.

En veel goedkoper heb ik hem nog niet gevonden (Ja oké, morgen is er een actie bij Media Markt Groningen en Zwolle. Namelijk deze versie voor 288,- Euro. En ik zou er ook wel voor zijn gegaan, als die actie niet maar 1 uur zou duren en de kans dus groot is dat ik die reis voor niets zou hebben gemaakt). Sterker nog, voor de normale prijs heb ik er nu zelfs een tweede game bij. Met mijn PS3 game die ik vorig jaar in de FOK!Kerstprijsvraag heb gewonnen, maakt dat er al drie.

Maar goed, wat er op de site staat hoefde natuurlijk niet in de winkel te gelden. Dus met de fiets er even heen gereden en omdat er geen prijskaartje stond bij de verpakking, maar even bij de kassa nagevraagd. En ja hoor, ook in de winkel gelde deze actie. Ik had dan ook niet echt lang nodig om te beslissen.

Het installeren van de bak was niet zo moeilijk. Maar voor dat ik een spelletje kon spelen moest ik wel een tijd wachten op de updates. Zowel voor de console zelfs, als wel voor het spel. Dit downloaden en installeren koste zelfs meer tijd dan dat ik er vandaag op heb kunnen spelen. De volgende keer hopelijk meer geluk.

In ieder geval ben ik nu heeeeeeeeel erg blij dat ik deze generatie consoles compleet heb. Al staan ze op dit moment niet bij elkaar. Mijn normale TV staat nu namelijk in de woonkamer (dit omdat dit de grootste tv was die we tegenwoordig in huis hebben), en tja, daar staan dus de Xbox360 en de PS3 nu. Want op een klein scherm is daar niet mee te spelen. In mijn slaapkamer heb ik klein tv’tje. En daar staat dus de Wii. Want die kan daar best mee omgaan. Al is het natuurlijk veel leuker om ook met deze console op een grotere tv te spelen. Maar ik kan nu eenmaal minder vaak beneden in de huiskamer spelen dan op mijn eigen slaapkamer (iets met hele slechte tv programma’s die men in huis wil kijken).

Wat ik nu alleen nog even moet regelen is dat ik het PlayStation Network goed instel. Want dat is me vandaag dus blijkbaar niet gelukt.

Geen opmerkingen: