vrijdag, november 13, 2009

Nu ook privé

Omdat er onderwerpen zijn die ik liever niet openbaar neer type en Blogger nog geen tool heeft waarmee je specifieke blogberichten als privé kunt instellen, heb ik nu maar een derde blogje gemaakt. En wel ééntje die besloten is.

Dit betekent dat niet iedereen zomaar die blog kan lezen. Je moet daarvoor namelijk de juiste permissie hebben en je zult daarna ingelogd moeten zijn om de blog te kunnen bekijken.

Dus, als je mijn privé-blog wilt volgen, geef dan even aan mij door op welk e-mail adres (gmail werkt in ieder geval, van andere mail adressen weet ik het nog niet) je je permissie wilt hebben. Dan zal ik deze toevoegen aan de permissie-lijst en dan kun je dus ingelogd mijn privé-blog volgen. Dit kan bijvoorbeeld per e-mail (welke bij de meeste denk ik wel bekent is) of per MSN.

Ik behoud wel het recht om mensen van mijn privé-blog te weren. Al neem ik even aan dat dat soort mensen de moeite niet eens nemen. Vrienden en betrokken kennissen zijn nagenoeg altijd wel welkom. :)

De blog is trouwens hier te vinden. Omdat het nog al wat werk is, is nog niet alles af. Daarnaast wil ik in de toekomst nog wat maken waardoor het linken naar de verschillende blogs wat makkelijker gaat. Vooralsnog moeten jullie het doen met deze link.

Geen opmerkingen: