woensdag, oktober 14, 2009

Verbeterde Aeon en Apture

Sinds gisteren is Aeon weer wat veranderd. Want we hebben weer een content management system (CMS). Dat wil zeggen dat we weer nieuws en dergelijke kunnen publiceren op Aeon. Tevens hebben we weer wat meer ruimte voor links naar “partners”, een crew-pagina en dergelijke. Maar kijk vooral zelf rond op Aeon om te zien wat er allemaal nu mogelijk is. Het ziet er in ieder geval zeer gelikt uit. 

Daarnaast wees deze verandering me ook op een nieuwe tool welke ik ook kon gebruiken op deze blog.

Misschien is het iemand al opgevallen dat er in mijn vorige post een soort linkje staat. Namelijk bij ‘Jack Russell’. Een linkje waarbij je een tekstvlakje krijgt als je met de muispijl over het boek-icoontje gaat. En in dat tekstvakje extra informatie over wat die benaming inhoud. In dit geval dus extra informatie over de Jack Russell.

Dit soort linkjes zal ik in de toekomst wat vaker in mijn blogposts verwerken. En dat is niet eens zoveel werk. Want dat gaat haast van zelf met Apture. En met Apture is er veel meer mogelijk dan alleen maar Wiki informatie koppelen. In hoeverre ik dat ga gebruiken weet ik nog niet, maar als jullie me blijven volgen dan komen jullie daar vanzelf wel achter. :P

Geen opmerkingen: