zaterdag, augustus 15, 2009

In de wacht

Gisteren wisten ze op mijn werk te vertellen dat ik in ieder geval volgende week niet op de planning stond... En dat de vakantie periode voorbij is en de vaste werknemers er weer zijn... Dus dat de kans groot is dat ik voorlopig niet hoef te werken. Al bestaat er ook een kans dat ik binnenkort al weer wat kan werken. Oftewel ik sta in de wacht. Krijg je met een nul-uren contract.

Daarnaast hadden ze ook nog een positief iets. Ze gaan proberen mijn contract te verlengen. Want daar ging iemand anders over. Dus dat zou betekenen dat ik dan tot begin januari in ieder geval opgeroepen kan worden. En rond december is het er altijd drukker. Dus is de kans groot dat ik dan weer wat uren kan maken.

In de afgelopen maanden heb ik in ieder geval mijn studie bij elkaar verdient. Dus hoef ik me daar niet zo'n zorgen over te maken. Verder kan ik er, denk ik, ook wel enkele maanden mijn ziektekosten verzekering mee betalen. Mocht ik dan in december ook nog wat uren kunnen maken dan zou dat helemaal in orde komen. Wie weet hou ik dan ook nog wel wat over om wat leuke dingen er mee te doen.

Voorlopig heb ik dus weer wat meer tijd voor mezelf... Nou ja, de studie kost natuurlijk ook flink wat tijd. :P

Geen opmerkingen: