woensdag, september 03, 2008

Wederom enkele kleine aanpassingen

Ik heb wederom wat kleine aanpassingen doorgevoerd.

Zo heb ik links onder de kop Lijsten een link toegevoegd naar mijn Flixter profiel. Flixter is een site waarop je kunt bijhouden welke films je gezien hebt en wat je daarvan vond. Oftewel daar kun je een lijstje vinden van films die ik sowieso ooit gezien heb en wat ik daar dus van vond. Mocht je me kennen en ook een Flixter profiel hebben, voeg me dan gerust toe. Dan kunnen we kijken hoe onze film smaak overeenkomen (of juist niet :P).

De tweede kleine aanpassing is dat ik links onder de kop Overige de links naar mijn Johari en Nohari heb geplaatst. Dit omdat de blogpost erover over de tijd wel naar de achtergrond zal verdwijnen. En aangezien ik nog steeds hoop dat meer mensen mijn Johari en Nohari invullen wilde ik deze langer onder de aandacht houden.

En dat was het dan weer voor deze keer. ;)

1 opmerking:

Unknown zei

K heb je flixter toegevoegd! :D