donderdag, september 18, 2008

Press Kit Mega Man 9

Soms heb je van die bedrijven die weten hoe ze een game moeten promoten. Jammer alleen dat dit soort promotie vaak amper bij de fans terecht komt. Zo ook CAPCOM. Voor hun game Mega Man 9 (die alleen als downloadable game verkrijgbaar zal zijn) hebben ze namelijk een erg leuke Press Kit ontwikkeld. Men heeft namelijk een ouderwetse NES-cartridge, inclusief hoesje, laten maken waarin de te verzenden CD met artwork, game informatie en screenshots verborgen zit. Zelfs op een detail als het budget-prijsstickertje is gelet.


Voor de fans is er wellicht nog een klein beetje hoop deze gadget te verkregen. Want CAPCOM zit erover na te denken om een gelimiteerd aantal van deze setjes in hun webwinkel te verkopen. Nu ben ik zelf niet zo'n super fan van de Mega Man serie. Al vind ik de spellen wel aardig om te spelen. Toch vind ik deze promotie wel erg leuk. Dus mocht iemand er vanaf willen, laat het me dan even weten. :P En het setje zal een mooi plekje krijgen in mijn game-verzameling.

Geen opmerkingen: