vrijdag, oktober 26, 2007

Water avontuur

Ik ben weer in de ban van The Legend of Zelda. Wederom mag ik met Link de wereld reden van het kwaad. Want The Legend of Zelda: Phantom Hourglass is uitgebracht in Nederland en tevens al in mijn bezit.


In Phantom Hourglass wordt je terug geworpen in de wereld uit TLoZ: The Wind waker. Dit betekent dat je een deel van de game vertoeft op een scheepje dat dobbert over de oceaan. Van eiland naar eiland hoppent, los je raadsels op en versla je vijanden, om zo het kwaad weer uit de wereld te helpen.

En wat ziet het er goed uit op de Nintendo DS zeg. Grafisch is het toch één van de mooiere DS spellen op dit moment. Daarnaast is de gameplay erg goed gelukt. Je kunt alles gemakkelijk besturen door alleen maar de styles te gebruiken op het touch-screen. De muziek is weer als van ouds en de sfeer zit er dan ook al snel in.

En tja, als je weer in de sfeer zit van The Legend of Zelda dan kom je wel eens wat nieuwe dingen tegen, omdat je gewoon wat aan het zoeken bent. Zo vond ik twee plaatjes met daarop een papercraft van het personage Link. En wat is er leuker als tussendoortje dan deze uit te printen en in elkaar te prutsen? Jammer genoeg wilde mijn printer geen kleuren uit printen en dus het geheel maar in grijstinten uitgeprint. Hierdoor is het minder mooi geworden als dat ik zou willen.

Hieronder in ieder geval een plaatje met drie fotootjes van het papieren mannetje, met daaronder nog twee links naar de papercraft (voor hen die er ook één of meerdere willen maken).

(Klikbaar voor grotere versie)
Blad 1
Blad 2

Geen opmerkingen: