donderdag, juli 26, 2007

Tour de France?

De Tour de France is flut en komt als maar in het nieuws. Doping hier, doping daar. Beginnend in Engeland en ze fietsen vast ooit ook nog wel eens naar de maan. Nou van mij mogen ze. Domme gasten. Beetje als een stel schapen achter elkaar fietsen, bergje op, bergje af. Voetbal is dom, maar de Tour de France is nog veel dommer.

Konijnen daarentegen zijn lief, leuk, schattig en daar hoor je dus weinig van. Tenminste als het gaat om een bepaald soort konijnen. Het soort uit Raving Rabbits. En met deel 2 opkomst gaan de konijnen zich weer aardig te buiten. Zoals te zien is in het volgende filmpje. En dat alles zonder drugs (tenminste, dat mag ik hopen). Nog één laatste woord voor jullie mogen kijken: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRG.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig filmpje Ys. Verder ben ik het helemaal met je eens dat de Tour de France toch wel een van de dieptepunten van sport is. Maar goed ik hou sowieso niet van sport op TV.

Agravain

Anoniem zei

Schitterend dat konijn! :D

De tour vind ik op zich wel komisch, maar wat ik altijd zo stom vind is dat ze zo'n kop ploeg hebben en dat die elke keer weer wordt ingehaald.

Ysgrublaidd zei

Na, ik vind sport sowieso iets raar. Vooral om naar te kijken. Kijk, doen is in veel gevallen weer wat anders. Maar kijken is zo zinloos. En dan ook nog zoiets als fietsen. Leuk dat ze zo'n bergje binnen een bepaalde tijd over zijn... maar wat heb je eraan?

Anoniem zei

Niks, je zal me niet horen zeggen dat ik het leuk vind. Het enigste waar ik naar kan kijken zijn Olympische spelen en schaatsen. Andere sporten houd ik niet van om te zien.