zondag, mei 06, 2007

Kingdom Hearts II Manga

Gisteren zag ik toevallig in een tijdschriftenhandel een manga (Japanse strip) liggen aangaande Kingdom Hearts II. Die dieper ingaat op het verhaal dat in de videogame reeks wordt verteld. Als fan van de videogame reeks en geïntereseerd in manga, kon ik het niet laten deze te laten liggen.


Het verhaal is best tof en de tekening netjes gemaakt. Alleen jammer dat het zwart/wit is maar goed, dat hoort erbij. Ik hoop echt dat de volgende delen ook allemaal uit worden gegeven in Nederlands, want ik ben erg benieuwd wat er verder allemaal geschreven en getekend is aangaande Kingdom Hearts.

Het eerste deel gaat in ieder geval over Roxas en enkele belevenissen in Twilight Town. Waarbij hij er achter probeert te komen wat enkele heartless in het stadje doen. Tevens komt hij in contact met Organization XIII en Naminé. Verder komt mijn Final Fantasy IX favoriet voorbij, namelijk Vivi :D. De Disney figuren komen nog nauwelijks voor in dit eerste deel, wellicht dat dit in latere delen wel gebeurd. Ik kijk in ieder geval uit naar eventuele volgende delen.

Geen opmerkingen: