zaterdag, mei 05, 2007

Gebeten

Gisteren ben ik gebeten door een vriendin en nu ben ik dus ingelijfd in de wereld van de vampieren. Dit betekend dat ik nu op jacht moet naar bloed, zowel van onschuldige mensen als van weerwolven.

Mijn voortgang is voor niet geregistreerde niet te zien, jammer genoeg. Echter kun je mij als niet geregistreerde wel helpen door, liefst iedere dag één keer, Bite Fight te bezoeken. Je laat je dan door mij bijten waardoor ik bloed verkrijg en mijn statestieken en vestiging kan verbeteren. Voor hen die dit willen doen heb ik de link toegevoegde in mijn link lijstje onder "Overige", zodat deze in de toekomst makkelijk te vinden is.

Mocht je net zo gek zijn als ik en mee willen doen, meld dan even dat je door "Ysgrublaidd" gewerfd/gebeten bent. Dit betekend wel meteen dat je een vampier bent en dus geen weerwolf kunt zijn. Let er ook even op dat je op server 2 zit. Laat u bijten en mijn dank is groot :).

Geen opmerkingen: