maandag, mei 21, 2007

Boeken

Gistenen aan iemand de belofte gedaan dat ik foto's zou maken van mijn boeken. Dus dat heb ik vandaag maar even netjes gedaan en aangezien ik nu toch weer up-to-date foto's heb, kunnen jullie er hier ook van genieten (foto's zijn klikbaar trouwens, voor een groter formaat).

De eerst volgende vier foto's horen eigenlijk aan elkaar te zitten. Het zijn namelijk drie planken met boeken (en een vierde eronder met DVD's) die aan mijn schuine want hangen. Hier staat het grootste gedeelte van mijn Fantasy/SF/Horror collectie. Ow, en op de eerste foto zie je links onderin nog net mijn Xbox collectie en een klein deel van mijn GameCube collectie.


De volgende foto is van een plank dat het verlengde is van de bovenste plank van de vorige foto's. Hier staan voornamelijk mijn Engelse, Duitse en een deel non-fantasy boeken en de Garfield Pockets (en ja ook twee bijbels en een psalmboek).


Op de foto hierna is een plank te zien die onder de plank van de vorige foto zit en een verlengde is van de vierde plank uit de eerste vier foto's. Op deze plank staat een klein gedeelte van mijn Fantasy/SF/Horror collectie en na genoeg alle delen die ik heb van de Pinguin Popular Classics serie.


Niet al mijn boeken staan zo scheef als op de vorige foto's. Nee, ik heb ook enkele plankjes die horizontaal hangen :P. Dat is te zien op de volgende foto. De bovenste plank is alleen Fantasy en op de tweede plank bevinden zich mijn studieboeken en wat papier rotzooi van de uni. Daaronder nog een plank met een deel van mijn game collectie. Hier staan al mijn Nintendo, PSP, N-Gage, Nintendo Wii en mijn Xbox360 spellen en een deel van mijn PC spellen.


Dan heb ik ook nog twee kasten waarvan hieronder eerst nummer 1. In deze kast bevinden zich enkele naslag werken over van alles en nog wat en daaronder wat luxe klassiekers in het engels. Gevolgd door een plank met de facsimile van Donald Duck, jaargang 1952 tot en met 1957 en tevens enkele andere strips. Ik zie nu ook dat de foto niet compleet is aangezien er nog een plank onder zit met verschillende strips.


En dan kast nummer 2. Hierin liggen bovenin mijn comics en daaronder enkele verzamel encyclopediën, beginnende met Het Heelal en daaronder Star Wars. Verder zit er nog een rommeltje van alles en nog wat in wat ik verder niet ga uitpluizen :P.


En dan nu de laatste. Want er zijn enkele zielige boekjes die ik niet op een plank of in een kast heb kunnen zetten. Maar dat vinden ze vast niet erg met zo'n baasje als ik :P. Want ze krijgen in de toekomst vast wel een mooi plekje. Ze zullen alleen even moeten wachten.


Zo dat waren dan de foto's. Mijn belofte is weer nagekomen en hopelijk hebben jullie er van genoten ;).

Geen opmerkingen: