dinsdag, januari 30, 2007

Mii Wii

Vandaag was dan eindelijk de dag. De dag dat ik eindelijk voorgesteld werd aan mijn Nintendo Wii. Het was een emotioneel moment. De verkoper zei nog: Ik heb er nog maar één. En wat een schatje van een Wii was het. Het scheen gewoon door de doos heen. Beestje gaf ook wat extra onkosten met zich mee qua accessoires, want ik mocht hem niet meenemen als ik niet wat te eten voor haar kocht. Dus ook maar The Legend of Zelda: The Twilight Princess erbij gekocht. Thuis natuurlijk direct aangesloten en Wii Sports gevoerd. En tja, de webcomic Little Gamers wist het gevoel juist weer te geven (zie plaatje).


Tennis, honkbal, bowlen, golf en boxen. Als iemand die weinig (zeg maar niet) sport heb ik vandaag toch even flink mijn best gedaan. Mijn moeder ook even laten boxen en nadat ze gezegt had dat dit ding niets nieuws bracht in vergelijking met al die andere bakken die ik al heb, moest ze zich toch even corrigeren. De Wii vervolgens weer netjes ingepakt en later weer netjes uitgepakt. Tja, eerste keer laten showen in de woonkamer en vervolgens verplaatst en geïnstalleerd in zijn huidige verblijf. Mijn kamer :D. Om daarna even Zelda te proeven. Wat krijgen die Wii's toch heerlijk voer. Nu alleen nog tijd zien te vinden om er rustig van te genieten.

Geen opmerkingen: