zondag, januari 28, 2007

Trauma Center: Under the Knife

Zaterdag in de Media Markt van Groningen de demo van Trauma Center: Under the Knife op mijn NintendoDS gedownload. Ja, ik ben 26. Goh, wat kunnen mensen je dom staan aangapen zeg. Zo van: "Eeeeeeeeeeeeh, ben jij niet wat oud daarvoor?"

Maar goed, de demo bestond uit twee levels die ik op de terug weg naar huis lekker heb zitten spelen. In het eerste level was het de bedoeling om eerst twee sneeën dicht te naaien en vervolgens twee glas scherven uit een arm te halen en de wonden te desinfecteren. Om vervolgens de arm open te snijden en nog drie scherven eruit te halen en het zootje weer dicht te naaien, desinfecteren en er een verbandje op te doen. Hieronder één screen-shot van demo level 1.


Dit eerste level was best te doen. Want alles werd duidelijk uitgelegd. De tweede was een stuk rottiger omdat hier weinig werd uitgelegd.
In level twee was het de bedoeling de patient open te snijden en bij de drie grote wonden het bloed af te tappen om vervolgens de wond met een pincet (ja, ik verzin het niet) bij elkaar te duwen en vervolgens het zaakje dicht te naaien. Om vervolgens de 6 á 7 kleine sneetjes dicht te naaien. Daarna de eerder gemaakte snee in de buik, desinfecteren en gaasje erover. Voor ik door had wat ik nou precies moest doen was ik al verschillende pogingen verder. Hieronder één screen-shot van demo level 2.


Ik vond beide levels zo leuk dat ik ze 's avonds nog enkele keren heb gespeeld en zelfs bij beide de A rank: Senior Surgeon wist te behalen. Omdat de demo verloren gaat als de NintendoDS wordt uitgezet, heb ik deze de hele nacht op standby gezet. De volgende dag dus nog wat potjes gespeeld en toen pas de NintendoDS uitgezet. Ik moet dus tot de conclussie komen dat dit een erg leuke game is. Vooral omdat de game de mogelijkheden van het touch-screen erg goed gebruikt. Dus als ik deze game een keer voor een leuk bedrag op de koop kan tikken dan ga ik dat zeker doen.

Geen opmerkingen: